u

گریز

اگر انسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند ، دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد.
آنجا که حسین علیه السلام در صحنه است ، اگر در صحنه نباشی هرکجا می خواهی باش ، چه ایستاده به نماز و چه نشسته به سفره شراب. خوف فرزند شک است و شک زاییده شرک و این سه ، خوف و شک و شرک راهزنان طریق حق اند ... که اگر با مرگ انس نگیری ، خوف ، راه تو را خواهد زد و امام را در صحرای بلا رها خواهی کرد.»
سید الشهدای اهل قلم آقا سید مرتضی آوینی

طبقه بندی موضوعی

نه با پا، که بی سر آمدند...

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۰۲ ب.ظ
به نام او
سلام اول.
وقتی دوشنبه شب فهمیدم 3روز کامل تو منطقه ایم خیلی خوشحال شدم، سریع پرسیدم "برنامه رو هم چیدین؟"
علی اکبر گفت :نه، خودت بچین. سریع گفتم اگه بشه شرهانی هم بریم، آخر دنیاست!!!!
یه سری مشخصات منطقه رو ازم پرسید بعد گفت: باشه بریم.
کل سفر رو به عشق شرهانی اومدم(البته همه مناطق کربلای ایران اند ولی...)
 برای بچه ها که صحبت میکردم میگفتم طلبتون شرهانی...
صبح شنبه بعدازنماز، صدام زد گفت: حاجی حکم ماموریتمون فقط خوزستانه، شرهانی چون ایلام هست نمیتونیم بریم. انگار یه آب سرد ریختن روم... خیلی ناراحت شدم، اومدم تو دلم بگم آخه بی معرفتا، گمنامای شرهانی، 1500 کیلومتر راه اومدم که بیام کنار کانال کمیل همونجایی که هنوز پشت نوشته های پیرهناتون از خاک بیرون زده که" میروم انتقام زهرا بگیرم"، هنوز بوی قیر داغ شب 15محرم 61هجری شمسی به مشام میرسه، همونجایی که هنوز صدای "یازینب کبری" فرمانده ی عملیات در گیر و دار خاک هاس،همونجایی که ...
بغضم رو گرفتم، چیزی نگفتم...قرار شد شب بریم معراج به عنوان آخرین منطقه...
وارد معراج که شدم اطراف شهدا شلوغ بود یه گوشه نشستم... محشری بود رفقا...بچه ها تمام فریاد سیاهی شهر رو مثل گدازه بیرون ریختن...مجلس بی نظیری بود... بعد ازمجلس رفتم کنار جایگاه، باحسرت از پشت حصیرها نگاشون میکردم... بزرگترینشون تقریبا یک متر بود، یهو دلم ریخت انگار عالم خورده تو سرم...نوشته بود محل تفحص: شرهانی...
به جز 2،3 تاشون همه مال شرهانی بودن...انگارتوی این چند دقیقه هزارتا حرف داشتن برا گفتن، اول ازهمه میگفتن ما شما رو دعوت کردیم، خودتون نیومدین، میگفتن: اگه شما رو نیاوردیم شرهانی، خودمون اومدیم پیشواز،ما ادب رو از عباس آموختیم، جلوی مهمون باید بلندشد هرچند خودش نتونست، ما بی معرفت نیستیم...
"و اما الشرهانی و ما ادرئک الشرهانی"
زمین تفتیده ی جنوب هیچگاه شب پانزدهم محرم الحرام سال 61شمسی را  ازیادنخواهد برد؛حسین پیشه گانی که عباس گونه "الا جمیلا" های زینب را به رخ طاغوتیان دهر میکشیدند که اینبار شنی تانکها و باران ترکش و خمپاره،سلیمانان زمان را در نظر خواهران
ناشناخته میکرد در میان قتله گاه شرهانی...منطقه عملیاتی محرم بغض مقدسی را  درون سینه ات می نهد که تنها با انتقام ارام میگیری...ای بسیجی دشنه برگیر که هنوز چهره ی بنت الحیدر نیلیست و چنان توشه برگیر که آن دم که باید انتقام تمام حق را از تمام باطل بگیری پنجه هایت خم نشود...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۵
محمدامین ایمنی

نظرات (۸)


سلام دوست من
این گل ها همشون واسه تشکر از وبلاگته
من یکی از طرفداری وبلاگت شدم
یه پیشنهاد هم واسه افزایش بازدیدت دارم
وبلاگت روی توی انجمن وبلاگ نویسان ثبت کن
از وبلاگ من وارد انجمن شو
من امتحان کردم
واقعا جواب میده
رایگانم هست
لینک رو ثبت کن تا طرفدارای وبلاگت زیاد شن
بهم سر بزن منتظرتم
saharbanooo.mihanblog.com
در شهر می پیچد دوباره
بوی گلاب و اشک و شیون
تا شیشه ی عطر تنت را
از خاک بیرون می کشم من...

این ریشه های مانده در خاک
دلشوره ی توفان ندارند
پایان این افسانه ها کو؟
افسانه ها پایان ندارند...
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۱۲ بروز ترین مداحی های شیراز
پایگاه مداحی مداحان شیراز

لطفا ما رو لینک کنید.
سلام
از پشت حصیر ها با خودم میگفتم یعنی بدن مادر هم اینقدر کوچک شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام یه حرف دل هست ولی به نظر من هیچ ربطی نداره!!!!!!!!!
سلام
اولین بار بود که قلمتون رو می خونم بسی جالب بود و تکان دهنده...
امیدوارم که دیگه نسبت ب ارزشاشون بی اهمییت نباشم انشالا.
راسی رو حرفاتون خیلی فک کردم...
موفق باشید
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۳۱ میلادفریدنیا
شرهانی، شرح آنیست که نمی توان گفت!
اللهم الرزقنا...
پاسخ:
سلام زیبابود...
http://www.parsiblog.com/images/Emotions/350.gif
شرهانی+جوان سیر=!
یادش بخیر حاجی.دوباره رفتی التماس دعا
پاسخ:
سلام اره،عجب ماجرایی بود، یادش بخیر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی