u

گریز

اگر انسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند ، دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد.
آنجا که حسین علیه السلام در صحنه است ، اگر در صحنه نباشی هرکجا می خواهی باش ، چه ایستاده به نماز و چه نشسته به سفره شراب. خوف فرزند شک است و شک زاییده شرک و این سه ، خوف و شک و شرک راهزنان طریق حق اند ... که اگر با مرگ انس نگیری ، خوف ، راه تو را خواهد زد و امام را در صحرای بلا رها خواهی کرد.»
سید الشهدای اهل قلم آقا سید مرتضی آوینی

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

«حجت الاسلام روحانی طی پیامی پیروزی هسته ای در ژنو را به محضر رهبر معظم انقلاب، تبریک گفت»...«روزنامه ی ایران طی یادداشتی توافق ایران و غرب را فتح الفتوح دولت تدبیر و امید خواند»...«دکتر روحانی امروز طی مراسمی از خانواده های شهدای هسته ای تقدیر بعمل اورد»...«مسئولین از رو به اتمام بودن سوخت 20درصد راکتور تهران خبر میدهند»...«طرف غربی از در اختیار ایران گذاشتن سوخت20 درصد سر باز میزند»...«غرب در مذاکرات بر سر سوخت20 درصد زورگویی میکند»...«دانشمندان کشورمان در مدت کوتاهی توانستند فرایند سوخت20 درصد را بومی کنند»...«صبح امروز دکتر مجید شهریاری استاد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی تهران، طی یک عملیات تروریستی به شهادت رسید»...« دبیرشورای عالی امنیت ملی در مراسم بزرگداشت شهید شهریاری گفت:دکتر شهریاری از پایه های اصلی تولید چرخه ی سوخت 20 درصد بود»...

ذهنم درحال انفجار بود وقتی بندهای توافق ژنو را میخواندم، خبرهای بالا" کاتوره ای وار" ذهنم را درمینوردید و درمغزم سوت میکشید، خدایا مارا چه شده؟؟

چرا دردنیای امروز همه چیز عوض شده؛ یا ماخود را به" خودخربینی" زده ایم یا رسما "استحمار" راپذیرفته ایم؟! مگرفروختن خون در ازای حق مسلم"پیروزی فرزندان انقلاب" است؟ مگر دادن امتیازهای "در سان" و گرفتن "آدامس شیک 100تومانی" غش و رعشه ی پهلوانی دارد؟

چراصریح به مردم نمیگوییم چیزی که شهریاری و احمدی روشن را به خاطرش به خون کشیدن را فروخته ایم و برای مردممان نان خریدیم،آن هم نانی که آغشته به استخوان لخت خوکی در دست جزامیست؟؟چرا خانواده های شهدا را مسخره کرده ایم؟ فروختن دستاوردهای شهیدشان و بعد تقدیر از انان؟؟یعنی اینکه دیگر تاریخ انتقضای شما به اخر رسید؟یعنی اینکه ساکت باشید،که ساکت بودنتان قابل احترام است و الا...؟

یعنی اینکه پسر گوشت و خون شده یتان را فروختیم برای مردم نان خریدیم؟ یعنی اینکه برای چرخیدن چرخ اقتصادپیزوری مریض دولتی، سانتریفیوژها نباید بچرخد؟ خب این ها که پیروزی نیست!!" شکستن گردن رستم نیست"!!

اگر بقال سرمحله ی ما راهم میفرستادید ژنو میتوانست 27 امتیاز بدهد، 5 امتیاز بگیرد!!!

اما کورخوانده اند دست به دست گرگ سپردن ثمره ای جز زخمی شدن نخواهد داشت... این نیز بگذرد و میگذرد و پایینه یشان را به سرشان میکشیم، این عهد شکنان پوزه زن را...

و اما این روزها انگار کم کم روزهای سخت و زیبای جراحی تن بیمار جهان قرن21 فرا میرسد. صدای زوزه ی سگ های شیطان را میشنوی؟انگار جنون زده پوزه ی کثیفشان را به در و دیوار میکوبند!! زمان جراحی عالم نزدیک است، قرار است در ایام الله ی که هنوز نیامده؛   غده ی سرطانی حرامزاده یِ سگ صفتِ ددمنشِ بچه کشِ دنیا را از تنش بیرون بکشیم و حاج حسن قرار است سنگ مزارت که نوشته اند"اینجا مدفن کسی است که میخواست اسرائیل را نابود کند" را بر شیشه ی عمر دیو بکوبیم...

الهم الرزقنا...

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۸:۱۹
محمدامین ایمنی