u

گریز

اگر انسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند ، دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد.
آنجا که حسین علیه السلام در صحنه است ، اگر در صحنه نباشی هرکجا می خواهی باش ، چه ایستاده به نماز و چه نشسته به سفره شراب. خوف فرزند شک است و شک زاییده شرک و این سه ، خوف و شک و شرک راهزنان طریق حق اند ... که اگر با مرگ انس نگیری ، خوف ، راه تو را خواهد زد و امام را در صحرای بلا رها خواهی کرد.»
سید الشهدای اهل قلم آقا سید مرتضی آوینی

طبقه بندی موضوعی

اگرسکوت کنیم...

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۵۱ ب.ظ

به نام خدا

سلام اول.

قبل نوشت:
طلبه سیرجانی به ۳ سال و نیم حبس محکوم شد.

« گوپ...گوپ...گوپ...
لطفا سکوت را رعایت فرمایید،جلسه رسمی است.
پس ازتفهیم اتهامات توسط دادستانی برطبق رای صادره از سوی دادگاه احکام مجرمان به شرح زیر قرائت میشود:
آقای "الف" متهم ردیف اول پرونده ی" برگزاری نمازجماعت در مسجد جامع شهر"، که با بلند قرائت کردن حمد و سوره در نمازصبح موجب تشویش اذهان عمومی و توهین به آرمانهای خوارج صدراسلام گردیده است به 3سال حبس و 200ضربه شلاق و پرداخت 50میلیون ریال جزای نقدی محکوم میگردد.
آقای "ت" متهم ردیف اول "پرونده ی مطالعه و تحقیق پیرامون زندگی و مشی حکومتی امام اول شیعیان" به اتهام آشنایی اذهان عمومی با "عدل علوی" و سعی بر"ایجاد گفتمان عدالت" در جامعه به اعدام در ملأ عام محکوم میگردد.

آقای "ج" متهم پرونده ی "شرکت در درگیری های مرزی ایران و عراق دربین سالهای1359تا1367" و "ایجاد ارعاب برای دشمنان اسلام" به تبعید ابد محکوم میگردد.
آقای حجت الاسلام "پ" متهم  ردیف دوم پرونده ی "پیاده روی کربلا در روزاربعین" به اتهام"دعوت مردم به مناسک ضداستکباری" به 2سال حبس محکوم میگردد.
حال،قرائت احکام دادگاه های غیابی و احکام صادره به شرح  زیر میباشد:
آقای حسین بن علی بن ابیطالب معروف به امام حسین متهم ردیف اول پرونده ی"شورش مسلحانه ی سال60 و61 هجری قمری در عراق و عربستان" که با قیام و شورش خود موجب "تشویش اذهان عمومی" و " قیام مسلحانه علیه حکومت وقت" و "توهین به ماموران دولتی" و "نادیده گرفتن  حکم قضایی" و "سدمعبر در زمین کربلا" و "برهم زننده ی آرامش عمومی به مدت14قرن" و "سواستفاده از جان و مال و آبروی مردم درجهت اهداف الهی"و ... به حبس ابد خانگی محکوم میگردد.
آقای حجت ابن الحسن العسکری معروف به امام زمان متهم ردیف اول پرونده ی"عدالت گستری در جهان" که سالها با شعارهای ازقبیل عدالتخواهی و حقوق مظلومین و خونخواهی اهل بیت موجب "تشویش خاطر مستکبران" شده است،به 10سال حبس تعزیری محکوم میگردد.

آقای سیدروح الله موسوی خمینی معروف به امام خمینی به جرم "شورش علیه حاکمیت" ، "مبارزه با ظالمان" ، "جلوگیری از تاراج سرمایه های ملی و مذهبی" ، "پاره کردن خواب زمستانی مسلمین جهان" و "به صحنه ی سیاست آوردن اسلام" و... به 5سال حبس و 10سال تبعید محکوم میگردد.»

دوستان انقلابی و مذهبی، بچه حزب اللهی ها شاید ازباب مزاح و طنز به داستان فوق بنگریداما این یک تلخنوشت کاملا محتمل برای آینده ی انقلاب اسلامی ایران است،برای صحه به این نکته گوشه های ازتاریخ انقلاب های بزرگ اسلامی را مرور میکنیم تا بنا به فرموده قرآن، شاید که عبرت بگیریم:

1- انقلاب عظیم و گسترده ی پیامبر اسلام صلوات الله علیه و آله

چند روز پس از ارتحال پیامبر دادگاهی تشکیل میشود که متهمان ردیف اول آن دختر و داماد پیامبر و اولین انقلابیون و مسلمانان ومجاهدین همیشه در صحنه ی اسلام بودند که به جرم"طلب حقوق" خود متهم شدند و محکوم. سپس تنها یادگار پیامبر، بی گناه، اولین شهید ولایت شد و تقاص سکوت انقلابیون و راحت طلبی یزرگان انقلاب را پس داد.

2- انقلاب مشروطیت

پس ازپیروزی انقلاب  مشروطه در اواخر سلسله ی قاجار به رهبری شیخ فضل الله نوری و روحانیت شیعه، انقلاب توسط غربزدگان خودی مصادره میشود و در دادگاهی "شیخ مشروطه" آیت الله العظمی شیخ فضل الله نوری مرجع طراز اول تهران و رهبر مشروطه توسط مشروطه خواهان به اعدام محکوم و به دار آویخته میشود.

 این گلوگاه های تاریخی نشان از انحراف انقلابهای بزرگ اسلامی دارد که به دلیل عدم حراست و سکوت انقلابیون ، نه تنها به انحراف کشیده شد بلکه انقلابیون مخلص و مجاهد را محکوم کرد و این مهم در هرانقلابی امکان وقوع دارد.

محکومیت یک طلبه ی مجاهد عدالتخواه فقط به جرم بر افراشتن پرچم مبارزه ی بافساد و لبیک گفتن به فرمان ولی اش در دادگاه اسلامی آنهم از نوع روحانیت اش و درمقابل تسامح با گنده لاتهای سیاسی و اقتصادی و امنیتی امثال "مهدی هاشمی"، زنگ خطری برای انقلاب است..

در این رابطه بخوانید:



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۵

نظرات (۱۵)

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۰۰ پرستو سازگار
سلام وبلاگ نویس میهن بلاگ

افتتاح تبادل لینک فارسی رو بهت تبریک میگم و تو رو دعوت می کنم توی این سایت پرقدرت وبلاگت رو برای همیشه ثبت کنی!

با ثبت وبلاگ در این سایت آمار وبلاگت به صورت چشم گیری زیاد میشه!!

برای اولین بار در ایران
سایت فارسی تبادل لینک
حتما ببین!!
نیاز به توضیحات بیشتر داره...
موفق باشی.
طلبه ای که سیر از جانش به میدان آمده...
(سلام بی سلام
مرد حسابی تا دیروز به شهردار و استاندار و... گیر میدادی امروز کارت به جایی کشیده به قوه ی قضاییه ی محترم داری تیکه و کنایه میندازی امام حسین و امام زمان رو میبری دادگاه دیگه چه کار به "الف"و"ت"و"ج" داشتی...
ای بی بصیرت به بچه ی استوانه ی نظاممون میگی گنده لات...
توبه کن خدا میبخشتت...)
خواستم دوستان عزیزمون یکی و اون یکی و ...و...............وآشنا و باقی دوستان برا نوشتن پیام به زحمت نیفتن...
اشکان
پاسخ:
سلام عزیزی...
سلام
به قول حجت الاسلام پ
صحابه ی پیامبر در سقیفه سکوت کردند
در ماجرای امام حسن خیانت کردند
و در کربلا جنایت
پاسخ:
سلام.
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۱۲ میلادفریدنیا
سلام
از آنجایی که نظر کسی دردی دوا نمیکند و برای طلبه همچون جانیان حبس بریدند بهتر است لال شوم!!!
لال بودن بهتر است چرا که نه به کسی برمیخورد ونه قوه غذاییه هوس خفه کردن صدا را میکند!!!
طلبه هم اگر لال میشد الان کنار خانوده بود و یک سخنران کشوری خوب ازش در میومد!!!
امین جان شما هم از این مطلب ها نزن یا بهت میگن عقل نداری باشور مطلب میزنی یا میگن فلون فلونت که جلو قوه غذاییه واستادی!!!
به هر حال من به دوستان انقلابی بگم که حکومت هروز بیشتر از دیروز به سمت دیکتاتور بودن داره پیش میره و نصیحتهای امام خامنه ای هم سودی نداره!!
آقا به قوه قضاییه فرمودند این قوه باید همچون پدری مهربان باشه تا مظلومین بتونن بهش تکیه کنن و به کمک این قوه گردن مفسدین رو خرد کنن!!! اما کجاست مهدی هاشمی مفسد فی الارض و کجاست طلبه مجاهد؟؟؟
ولش کن یه لحظه فک کردم داریم حضوری باهم حرف میزنیم!!!زیاد شد..
اگه صلاح دیدی کامنت منو تایید نکن هضم این حرفها برای خیلی از دوستان سخته...
پاینده باشی
پاسخ:
سلام حاجی مصلحت اندیشی کار مسئولینه!!!!! تائیدش کردم
۰۷ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۳۲ گرفتار تهران
سلام ودرود بی پایان به ارواح پاک(مشکوک و دردست بررسی) همه ی شهدای راه حق وعدالت! خاصه شهدای زنده ورهبرشان سیدعلی بن الجوادالحسینی الخامنه ای که چشم امید به فرادبستانیها دوخته بلکه عَلمی را که پدرانشان به شهادت بلند کردند اینان به مقاومت به دست صاحبش برسانند!
وخدا خیرتون بده که سیرجانیها را به لیگ برتر جنجال ها راه میدهید!
یاعلی!
پاسخ:
سلام ویاعلی.
اوه اوهر، فکر کنم مواظب خودم در آینده باید باشم.
اگه منو بگیرین حکمم اعدامه.
من باب ریاح عرض کردم.
پاسخ:
سلام. اره،مواظب باش
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۴۳ عدالتخواه
http://vidube.com/0fa4960idattach.htm
پیگیری های رفقای دانشجو در موضوع کارتون خوابها انگار خیلی سر و صدا کرده دیشب برنامه پایش هم در کاندیداهای وجدان کاری در کشور که به رای مرد گذاشته می شد دانشجویان شیرازی رو مطرح کرد از لینک فیلم با لا میتونید ببینید
مرگ بر دیکتاتور
پاسخ:
البته.
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۲۳ حسین قاسمی
انتخابات شورای شهر شیراز ودل نگرانی ها(1)
http://ghasemi57.blogfa.com/post/175
سلام
از اون دست مطالبی بود که خیلی بهم چسبید.
ممنون از تو و قلمت و اون صفحه کلیدی که داری!
پاسخ:
سلام مهندس! ممنونکم الله،ممنونت برم...
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۴۴ حسین قاسمی
انتخابات شورای شهر شیراز ودل نگرانی ها(2)
http://ghasemi57.blogfa.com/post/176
ایول الله
منتهی باید کاری کرد
غیر از محکوم کردن
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۱۹ مهدی فریدنیا
سلام
با یه خاطره از منطقه در خدمتم...
یه سری بزنید
shaheshie.mihanblog.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی