u

گریز

اگر انسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند ، دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد.
آنجا که حسین علیه السلام در صحنه است ، اگر در صحنه نباشی هرکجا می خواهی باش ، چه ایستاده به نماز و چه نشسته به سفره شراب. خوف فرزند شک است و شک زاییده شرک و این سه ، خوف و شک و شرک راهزنان طریق حق اند ... که اگر با مرگ انس نگیری ، خوف ، راه تو را خواهد زد و امام را در صحرای بلا رها خواهی کرد.»
سید الشهدای اهل قلم آقا سید مرتضی آوینی

طبقه بندی موضوعی

تعامل با جامعه ی جهانی

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سید روح الله مصطفوی خمینی طلبه ی نوجوانی بود که محضر هر اهل دلی میرسید، می شنید که : در تو چیزیست. کودکی که در بحبوحه ی به زمین ریختن خون سید مصطفی در راه دفاع از مستضعفین در برابر مستکبرین، متولد شد و روحش با خون پاک پدر شهیدش عجین شد. از کودکی اموخته بود که حق مظلوم را باید از ظالم ستاند حتی به بهای جان.

سید وقتی تاریخ می خواند سراسر وجودش معطوف به روایت پنهان رنج مستضعفین عالم بود از ظلم مستکبرین و با زبان کودکانه ولی فکری عالمانه می پرسید: چرا این بناهای عظیم باستانی  به نام شاهان ثبت شده با آنکه هزاران کارگر و رعیت بیچاره عمر و جان خود را صرف ساخت ان کرده اند؟ چرا تاریخ روایت کامروایی شاهان و مستبدان است در صورتی که تمدن ها بر دوش مستضعفین بوده است؟

روح الله ارام قد میکشید و سریع رشد میکرد و همیشه میگفت باید شخمی زد عمیق...

.

.

آیت الله العظمی حاج شیخ سید روح الله موسوی خمینی حالا دیگر مرجع 78 ساله ایست که شخم عمیقی که میخواست را زده بود؛ انقلابی که او آغاز کرد سراسر غرب و شرق عالم را لرزاند و به مثابه موجی در حال فراگیریست. مستکبرین همیشه ی تاریخ که او در ورقه های کاهی خوانده بود اکنون رو در روی روح الله هستند؛ تمام خوانین و اربابانی که روح الله در خمین منزجرانه تحملشان میکرد در برابر ام الفساد قرن هیچ نبودند؛ حالا کنگره های کاخ های سفید و سرخ ریخته و "امام خمینی پیامبر تازه ای نبود، اما از یادآوران بود ، از مخاطبان ،انما انت مذکر ، که عهد فطری مردمان با خداوند را به آنان یاداوری کرد". مردمان چشم ابی دنیا، ملای سرسخت داستان را تاب نمی اورند چون که او در برابر تمام دنیایشان ایستاده بود.

اکنون انقلاب آقا روح الله،37 ساله شده و پس لرزه های تهاجم فرهنگی اش تا قلب اروپا و آمریکا رفته است و مستضعفین عالم چشم به علم برافراشته ی انقلاب او دارند، بگذار چشم آبی ها پاسپورت ایرانی را احترام نکنند، بگذار از تو با بولدوزرهای هالیوودیشان غول و دیو و قاتل بسازنند، عیبی ندارد که همه ی زامبی ها از شرق می آیند و صهیونیست ها منجی عالم اند، عقده ای های قاتل که نسل زرد و سرخ و سیاه را از ریشه کنده اند تا چرخ صنعتشان بچرخد و امروز کدخدا باشند ، بهل تا در فیلم هایشان دلشان خوش باشد که رمبو و سوپرمن ها ناجی بشریت اند، قلب ها و مغزهای مستضعفین عالم همان رنگین پوستان جامه دریده که قامتشان از ظلم خمیده با توست، با تو و مردمان انقلاب اسلامی ات اقا روح الله...

عده ای یابو برشان داشته که جامعه بین الملل طردمان کرده اند و مدام حرافی میکنند که باید تنش زدایی کنیم، باید با کدخدا کنار بیاییم، در خفا گفته اند غلط کردیم گفتیم مرگ بر امریکا، اشتباه کردیم از دیوار سفارت بالا رفتیم، بیجا کردیم گفتیم :آی محرومین و مستضعفین و سیلی خوردگان تاریخ با ما بیایید؛ ما امده ایم تنش ها را بزداییم همان تنش هایی که انها زاییده اند، همان اتش ها که انها افروخته اند. دنیا همانی بود که روح الله گفت، دنیا همان مردمانی هستند که هیچ جای امپراطوری رسانه ای استکبار دیده نمی شوند یا بهتر بگویم دنیا همان کشورهای زیر پونیز نقشه اند آقایان، نه سه چهارتا کشور غربی، عزت پاسپورت ایرانی را می خواهی ببینی باید بروی به لبنان و سوریه و عراق و کشمیر تا بوسنی و و نزوئلا و نیجریه و... خلاصه تمام مظلومین و رنج کشیدگان طول تاریخ، این ها عیال الله هستند؛ عزت پیش اینها آقایی دنیا می آورد. رعیت جماعت همیشه مظلوم و نجیب و غریب است و الا کدخدا که کارش دریدن و چریدن است، تعامل با کدخدا یعنی دمیدن به اتش زندگی رعیت.

جامعه جهانی؛ کپرنشینان حاشیه تمدن پوشالی کدخدا هستند که کوخ هایشان از لاستیک کهنه های ماشین کدخداست، فرش قرمز کدخدا بها دارد و ان هم تقدیم غیرت و همت مبارزه است

عباس علیه السلام هم میتوانست با کدخدای زمانش تعامل کند و تنش ها را بزداید ولی به قیمت ذبح حسین صلی الله علیه، اگر مبارزه برای عزت و رهیدن از ذلت تنش است پس تمام اولیا و انبیا تنش زا بودند...

والسلام علیکم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۳
محمدامین ایمنی

نظرات (۸)

سلام
عالی بود برادر 

خدا محفوظ و منصور و مویّدتون بداره
پاسخ:
سلام
عالی ازخودته
سلامت باشی
مشک رنج های انقلاب را به دندان کشیده ایم و دست و پا داده ایم،اما آن را رها نکرده ایم...وامروز هم به امید خدا ما نیز تا زنده ایم آن مشک را رها نخواهیم کرد؛ حتی به اشک،حتی به خون..
(آوینی ره)

بسمه تعالی

با سایت خبری- تحلیلی میدان 72 به میدان آمده ایم. به سایت ما سر بزنید و به دوستانتان معرفی و لینک نمایید. در صورتی که مطالب جالبی داشته باشید در اختیار سایت ما قرار دهید تا پس از بررسی منتشر کنیم. میدان 72 را بخاطر بسپارید و جزء پیوندهای روزانه تان قرار دهید. منتظر حضور و نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم.

72sq.com
سلام
از بزرگان نیستم ولی به تو میگویم : در تو چیزیست(برگرفته از سطر دوم مطلبت)
پاسخ:
سلام
چیزیست، چیزیست!
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۲ احمدرضا عابدین پور
او مای گاد!
تا کی باید به مسایل صفر و یکی نگاه کرد؟
پاسخ:
نفهمییدم!
ولی  میفهمم به مسائل صفر ویکی، همیشه باید صفر و یکی نگاه کرد
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۳ فاطمه یوسفی
کاش مسئولین ما کمی بیش تر تاریخ میخواندند!
۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۷ امیر رضا خشنودی
سلام 
حاجی عالی بود
چرا وبلاگت رو به روز نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟

چرا وبلاگت رو به روز نمی کنی... هرفعلی به فاعل اش بازمی گردد نمی دانم دلیل اش چیست...کسی حرفی گفته؟!!چیزی شده؟!!... . . حضرت ماه فرموده: در صحنه بمانید... این عمار؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی